Sunday 22 September 2013

Grymt habegär

Nu sitter vi på Waynes Coffee i Kungens Kurva och har det absoluta toppen. Tjorven ligger i sin vagn och sover sött och Daniel och jag pustar ut i varsin gigantisk fåtölj; han med Fanta och havreboll, jag med latte-med-en-extra-shot-kaffe och en chocolate chip cookie. Hur lyxigt är inte det då? ;-)

Slösade till det lite och köpte en helt ljuvlig pläd från Mio som vi ska ha i soffan. Vi var faktiskt tvugna, jag höll på att krossas under tyngden av Extremt Habegär. Jag längtar redan till kvällen så vi kan tända lite ljus och kura ihop oss, vi tre. 

Daniel, jag och pläden alltså.


Ja, ni ser ju. Det vore ju rena döden att beröva vår soffa en sådan vacker pläd!

Köpte även spelet Grand Theft Auto till Daniel så nu ska vi roa oss kungligt!

Här ser ni hur himla fint det är på Mio - åh så lång önskelistan växer sig när man går in där "för att titta lite bara, inte köpa något".





Kram, Lina


No comments: