Sunday 22 September 2013

Bloggtips!

För en tid sedan hittade jag en superbra blogg som jag läser varje dag.
Tjejen skriver med ett underbar flyt, både allvarligt och humoristiskt, och bilderna hon lägger upp är helt fantastiska. En mycket aktiv och företagsam böna som helt fångat mitt intresse!
Bloggen heter "Att vara någons fru" och ni hittar den här.

Här hos oss har det druckits en sån här på morgonkvisten. Eller, det blev två faktiskt.


Just nu sitter jag med en sovande Tjorv i famnen, så här är det tystnad som råder. En tystnad endast avbruten av Tjorvens lugna snusande, bloggknatter från datorn och diverse pip från Elmo som verkar känna sig lite uttråkad. Så snart Tjorven och hans pappa vaknar blir det fullfjädrad action istället.

Det är så skönt att börja dagen med tystnad, det är nästan som att man får lite sovmorgon.
Fast det fick jag idag ändå. En sovmorgon på riktigt.

Hoppas ni får en underbar söndag!

Kram, Lina

No comments: