Thursday 3 October 2013

Skönt i kvadrat

I eftermiddags åkte Tjorven och jag till veterinären med Elmo. Jag kände mig fasligt spänd inför besöket, och inte hjälpte det heller att Fru Migrän högljutt insisterade på att följa med.

Och att hoppas på Tjorvens glada leende för att avleda mina tankar en smula var lönlöst; han somnade strax innan jag parkerade bilen på deras besöksparkering och vaknade när det var klart.

Hursomhelst.
Elmo har inte FIP. Inte!
Lättnad.

Tog en rask promenad längs Vallentunasjön med mamma igår. Åh så vackert det är! Och åh så jag tjatar om hösten och hur fabulöst allt är i denna färgsprakande värld, men jag älskar't! 

Alla årstider har ju sin charm, men hösten är verkligen min absoluta favorit.







Passade på att slänga ut Tjorvens lära-gå-vagn också. Eftersom Tjorven nuförtiden mest vill stå i den så tänkte vi att den liksom hade gjort sitt, speciellt som den krävde upprepade justeringar och hade spruckit längs botten. 

Hejdå Micki!


Hoppas ni får en fin kväll och njuter av morgondagen, för i morgon är det fredag och Kanelbullens Dag!

Kram, Lina





No comments: