Saturday 28 July 2012

Welcome Evie ♥

Tog en prommis med Elliots storkusin Caiden och lillkusin Harley igår eftermiddag, och självklart var vi vuxna med också ;-) Gick till närmsta affär och skulle köpa varsin glass, tjejerna stannade ute med vagnarna och de stora, starka karlarna gick in och handlade. Vi hade alla tänkt oss varsin Dajm-glass, och detta var vad brorsan kom ut med till Steffi, medans Danne hade frångått ALLA önskemål och köpt Lion-glass till sin fru.

L i o n - g l a s s. 

Kan ni tänka er vilken lyx för en sån som jag som bara ääälskar Lion..? Ojojoj, himmelskt, vilken glad överraskning :-) Därefter knatade vi vidare till en stor grusplan där brorsan, Caiden och Danne körde slut på brorsans radiostyrda bil och därefter hade sönder Caidens ;-) Dumt nog glömde jag att fotografera både barn, vuxna, bilar och glassar, men dessa blomster fastnade dock på bild - supervackra färger. Måste komma ihåg att ta  med vår riktiga kamera ut någon gång, dessa är fotade med min Sony Ericsson Xperia Ray. Någon som känner igen dessa blommor och vet vad de heter?



Här har vi lilltjorven som ligger och tittar på mig och vad jag pysslar med vid datorn, han har sin nya body på sig som jag köpte i Arboga förra helgen tillsammans med Elliots farmor Lena. Tried to send these pictures in an email to Richard but apparently England wont accept Swedish emails... Yet another reason to move to Sweden, Rich ;-)



De här bilderna tog jag i förrgår när pappa Daniel var ute och åkte - Elliot sover så gott i soffan :-)


And, before I leave; HUGE congratulations to my dear friend Cheryle who had a baby girl yesterday! Her name is Evie and I know both Cher, Ed and big brother Jack has been dying to meet her - welcome to the world, little Evie!

Hoppas att ni alla får en underbar helg!
Puss och kram från mig!

4 comments:

Familjen Skantz said...

Jag tror att blommorna är Hortensia?? Fast jag är absolut inte säker :=)

Kram M

Johanna Stålros said...

Hortensia baby;) Finaste lillkillen ever...Ha en fin fin söndag! Kram

Lina said...

Tack gullungar <3
Kram

Cherie said...

Aww many thanks sweetie! So glad she is finally with us and in one piece! Lovely piccies of Elliot, he is a stunning lil fella! Hope to catch up properly soon - if and when some normality sets back in here haha!
Love and hugs to you all! xx