Friday 27 July 2012

Coola Caia

Sitter vaken i sängen bredvid Elliot och Daniel just nu, Elliot har varit förstoppad igen på grund av Baby Semp 1 (Laktulosen verkar inte hjälpa) så imorgon (eller egentligen senare idag) ska vi prata med vår hemsjukvårdare igen och se vad vi kan göra. Det kan vara så att han inte kan bryta ner komjölksproteinet utan behöver få Nutramigen istället, det är i alla fall vad vi har på känn. Stackars liten, som han kämpar med no 2, men inget händer ♥ Nu är han lugn som en filbunke så vi hoppas att han kommer få sova från och med nu.

Jag tittade på gamla bilder från vår tid på neonatalen på Södersjukhuset och fann en bild på min "blogghörna" - det känns som att det är evigheter sedan! Det slår en ibland hur vi säkert inte riktigt förstod allvaret i allt som skett, men nu när vi ser bilder på oss tre i den där sjukhusmiljön så får vi en uppfattning om hur våra familjer och vänner uppfattat allt, de som ju blivit tvungna att se på litegrann utifrån. Tårarna överraskar en ibland när dessa tankar kommer, och då pussar vi Elliot nästan sönder och samman av tacksamhet ♥
Så här ser mitt nya halsband ut som jag beställde här för drygt en vecka sedan, I love it :-)

Fann under en av mina surfstunder en massa superhäftiga bilder av en konstnär som heter Caia Koopman; jag tycker att hon är helt fantastiskt cool!






Vad tycker ni om hennes bilder?

Love,
L

No comments: