Thursday 19 July 2012

Ljuvliga jasmin

Tog en underbar långpromenad i solen idag! Råkade hitta ett stort villaområde in bakom vårt bostadsområde, och en av tjusningarna med att strosa runt så där är ju att se hur andra bor (och att önska att man själv bodde i villa med dubbelgarage och stor tomt, gärna källare, och pool skulle man ju inte tacka nej till). Vi har sedan fyra år tillbaka haft en femårsplan som består i att köpa hus i Västerås/omnejd - varje nyår skjuts denna fram ett år men jag är säker på att vi tar ett beslut i detta endera dagen ;-)

Den mest ljuvliga doft man kan tänka sig kommer från jasmin/schersminbuskar, åååh vad jag älskar dem! När (eller om, who knows) vi flyttar till hus så vill jag ha en hel massa sådana buskar och träd! ♥ Får se till att de står säkra från motorgräsklippare bara ;-)

Imorgon reser vi till Daniels föräldrar och ska även träffa hans syster med familj - det är första gången Elliot träffar sina två kusiner på sin pappas sida :-) Melvin och Alfred, Elliot längtar efter er och ser fram emot att få se er imorgon! Och det gör såklart hans föräldrar också :-)

Danne är ute och åker motorcykel och Elliot och jag har precis ätit färdigt. Vi har börjat se mer och mer personlighet hos Elliot nu, och han är definitivt en kvälls- och nattbebis. Pust.

Nu ska jag dricka mer kaffe.

Kramar,
Lina

1 comment:

Familjen Skantz said...

Elliot, Alfred och Melvin längtar sååå efter att träffa dig ♥ Vi längtar alla till imorgon!

Sen tycker vi att ni ska göra slag i er plan och flytta hit NUUUUUUUUUUU.....

Kram från oss alla