Wednesday 18 July 2012

Dödskallar och vaniljbullar

Tillbaka från en lång promenad med Daniel och lille Totte, lille Totte som för övrigt börjar ta sig ton och DEFINITIVT har en egen vilja ;-) Han vägde 2400 gram i måndags, det ska bli intressant att se hur mycket vågen stannar på i morgon när vår hemsjukvårdare Mona hälsar på igen. Även BVC kommer hem till oss för ett första besök, tydligen är det en tjej som heter Mikaela (vilket inte borde bli alltför svårt att minnas, eller hur Mia ;)).

Som ni ser så har vi äntligen införskaffat oss vår Skip Hop skötväska, den hade jag tittat ut redan INNAN jag blev gravid - ville ha något färgglatt och lite retro! :D Lustigt nog passar kaffemuggen väl in i den stilen hehe - tack för det Preem! Vad som inte syns på bilderna är två vaniljbullar... ;-)





Jag har lite dille på dödskallar nu också, inte bara fjärilar, så har tittat runt lite på internet för att se om det finns något roligt. Hittade några grejjer som jag gillar (speciellt väskan och scarfen), vad tycker ni?






Det är redan slutet av juli, jag kan inte förstå var alla dagar tagit vägen egentligen..! Har funderat en hel del över min vackra cykel som nu stått övergiven i vårt förråd i nästan ett år, tror ni att hon förlåter mig om jag ger henne lite love så att jag får ta en cykeltur eller två? Saknar friheten i att cykla, jag blir alltid så lycklig av det! Och svettig. Men det hör ju till.


Hoppas att ni alla mår bra och att ni får en skön onsdag, för nu har visst även tisdagen försvunnit... ;-)

Love
Lina

1 comment:

Johanna Stålros said...

Den där cykeln ser minsann ut att behöva luftas;) Snyggelisnygg väska....Gillar att du skriver på svenska nu;) Kramar