Thursday 19 July 2012

Skip Hop frenzy

Jag berättade igår om vår fina skötväska från Skip Hop som vi sett ut sedan länge och sen köpte på Babyproffsen (om jag minns rätt). Vad jag glömde berätta är att jag tydligen även beställt en på postorder. Natten innan vi köpte en i butik. Så nu har vi TVÅ Skip Hop. Tror att jag kan ha varit lite trött-och-tankspridd den natten. Och dagen efter också kanske. Och nu glömmer jag varje dag att ringa och fråga om jag ska hämta ut paketet och sen returnera, eller om jag bara ska låta det gå tillbaka. Tur man är så sjukt bra på andra saker ;-)

Idag har det skett en rockad bland alla mina nagellack, och för första gången i mitt liv har jag målat tårna vita! Är annars en röd, ljusljusljusrosa eller svart person. Har alltid målat naglarna på händerna men sen vi hamnade på neonatalen med Elliot så bidde det inget sådant. Är dock väldans försiktig med lukten nu så det måste vara öppet ut på balkongen såklart (det slog mig just att det kommer bli JÄVLIGT kallt i vinter...)

Tog en lång promenad idag, efter att ha ätit (en sen) lunch på MAX klockan 16.00 (inklusive lyxshake med smak av jordgubbe - det ska man väl kunna unna sig? ;)). Testade blåbärssmaken tidigare men den röstar jag ner faktiskt - jordgubbe får dock 7000 solar!

Elliot antog skepnaden av ett litet snuttmonster idag; satte igång klockan 19.00 och sen ville han inte släppa, så nu tror jag att jag har utvecklat fuktskador på utvalda områden. UTÖVER att han kissade på mig när han låg på skötbordet. Träffpunkt: hals och haka. Sen kunde man följa spåret neråt liksom. Livet är bra härligt ibland ;-)

Dags att försöka sova lite, är ett antal dygn.. err timmar sen sist. Vi ses!

Kramar,
Lina

No comments: