Sunday 26 August 2012

Söndagsnöje


Lite hudvård för mig denna grå söndag när båda grabbarna sussade sött i vardagsrummet med lata katter som sällskap ;-) Jag passade även på att plocka undan och tvätta så jag kände mig faktiskt ganska produktiv. Gjorde grönsakswok med nudlar i kokosmjölk till lunch (om man kan kalla det lunch om man äter klockan 14.30?), Danne åt rester från gårdagen, men dock inte vilka rester som helst utan rester från Därmedpasta = storfavorit hos min käre man

Blir en hektisk vecka med pensionärsmått mätt;

måndag - dammsuga, svabba, slänga skräp (har fortfarande inte kommit iväg och gjort det, grejerna står i hallen och hånskrattar åt mig...)
tisdag - BVC
onsdag - luncha med chefen
torsdag - fika med Emma

Fattar inte hur jag ska hinna med allt... ;-) Ska dock bli jätteroligt att bryta isoleringen för en stund och komma ut bland folk med Elliot, så man kan få känna sig som en normal mamma som inte behöver hålla sig hemma, eller som en lyx hemma hos någon annan (även om det naturligtvis också är sjukt najs och oerhört välkommet).

Jag med Mud Mask och sjal som skyddar håret (annars måste jag duscha igen och det orkar jag inte).
Superbra ansiktsmask, det svider dock lite i början och man kan inte röra en muskel i ansiktet efter en stund för då spricker den. Huden blir mjuk och len som en babystjärt. Tror att jag köpte den på Kicks.

Sov gott

Kram,
Lina

1 comment:

Johanna Stålros said...

Aha där har vi skälet till att du är så snygg;) Ha en fin vecka vännen ♥