Thursday 16 August 2012

Det börjar på S och slutar på KIT

Idag kommer jag använda ordet skit här i bloggen (och det borde jag väl be om ursäkt för i förväg), för igår kändes allt verkligen skit. Är intill döden trött, Elliots mage bara krånglar med gas och magknip så det känns som att vi har 1 timme vila och 23 timmars gråt. Sömnen blir ju därefter; även om man försöker passa på att sova när han äntligen kommit till ro så vaknar man ju 20 minuter senare för att han vaknar till och gråter för att det tjorvar i magen på honom. Stackars liten! Testade Minifom-dropparna, men dem kaskadspydde han av båda gångerna vi testade så det är det ju inte värt! Stod i duschen och grät (efter att han kissat på mig för andra gången den dagen), hade velat lägga mig på duschgolvet och bara sova, men man kan ju inte göra annat än att köra vidare. Tidigare under dagen höll jag på att skratta ihjäl mig när Elliot kissade Danne i ansiktet, men när han sen skrattade åt mig när Elliot skvätte ner mig för andra gången den dagen (fösta gången var det inga problem) så blev jag bara gråtfärdig, för det innebar att jag var tvungen att anstränga mig med att duscha en gång till... Har nu iaf fått sova drygt tre timmar i sträck och känner mig lite bättre :-) Hoppas nu bara på att monstermensvärken ger med sig så att jag inte spänner mig hela tiden. Skulle ha träffat Helena och Erik idag men var tvungna att avboka för att vi inte sovit något, kändes supertråkigt!

Jag hoppas att ni själva haft en fin dag, det kändes som en lånad sommardag här mitt i hösten :-)

Love,
L

2 comments:

Johanna Stålros said...

Ja du fybubblan alltså så tufft;( Kämpa på vännen.... miss U!!!

Lina said...

Miss U2!!!