Wednesday 8 July 2009

C is for Cookie!

Another day at work, and oh my god it's slow! I'm out of good websites to scan now, ordered some clothes (not too expensive, I promise!), continously drinking tea, and longing for my bed at home. Stupid throat and annoying, annoying, annoying cold. Keep thinking about Thailand and how fun we had, Daniel and I - really want to go back there some day! Best vacation ever :-D Might have to try to find some other, more fitting, helmets for our moped excursions though ;-)

Made a choccolate cookie last night for today as we're having Micha and Yorda over. Apparently Yorda has been talking about our coffee all weekend so i suppose they do have some ulterior motives with visiting ;-) Remind me to get whipped cream for ze cookie!


C is for cookie, thats good enough for me
C is for cookie, thats good enough for me
C is for cookie, thats good enough for me
Cookie, cookie, cookie starts with C!

2 comments:

Familjen Skantz said...

God morgon!

Trist att förkylningen hänger kvar :=( Allt är min brors fel ..:=)
Sitter här i köket och ska äta frukost nu. Jag har lyckats hitta en god mjölk som jag gillar, vilket jag inte trodde skulle inträffa.
Trist att det är segt på jobbet. Visst var det torsdag som det gäller?
Angående bra websites, kolla in några shoppingsiter här ifrån USA, så att du vet var du vill åka i december :=) Vilken dag kommer ni?

Idag vet jag inte vad vi ska göra, bara ta det lugnt tror jag. Vi behöver det. Vi har fantastiskt väder så vi kanske badar?
Ha det bra och pussar och kramar från oss fyra

Lina said...

Jaa, mitt halsonda gick ju över efter att jag smittat honom så allt är hans fel! ;-)

Härligt att ni hittat mjölk som funkar! Just såna där saker kan vara bland det jobbigaste; brödet är fel, mejerivaror smakar annorlunda och konstigt, till och med godiset är skumt!

Just det, tack så mycket för tipset! Visst är det Ross Park Mall som ligger nära? Vi åker lördag 12/12 kl. 10 nånting så landar nån gång på kvällen.

Nu är det dags att stänga ner här, hoppas din mage snart mår bättre :-)
Pussar från oss till er!