Monday 3 September 2012

Panduro och dammsugarnöje

Fick den briljanta idén att åka till Panduro häromdagen, vilket jag inte skulle ha gjort... Det gör fysiskt ont i kroppen att inte kunna köpa allt de har! Fick dock med mig en del saker hem som jag genast spred ut över hela vardagsrumsgolvet så att jag kunde sätta igång att skapa lite av det som skramlar runt i huvudet på mig :-) Det blir nog strax en ny tur dit (kanske idag till och med) då alla saker är slut nu... Jag ska inte avslöja vad som skapades denna überkreativa kväll/natt/morgon ännu utan väntar tills de funnit sina rätta ägare, då ska ni få se bilder ;-)

Idag är det riktigt vackert ute, det är dock ganska svalt men det duger fint för en lång promenad i alla fall tycker jag. En sådan här dag är det tråkigt att missa så jag hoppas att alla ni som jobbar idag ändå hinner njuta innan kvällsmörkret sänker sig!

Jag har hittat världens coolaste dammsugare, kanske skulle det bli roligare att städa om man hade en sån ;-) I dagsläget kan jag ju gå och bli riktigt arg när jag dammsuger bara för att jag avskyr det så mycket, även om det blir så rent och fint efter.


Det här är Henry. 
Henry har en fru, hon heter Hetty.

Skulle inte du också vilja ha en sådan dammsugare? Tänk så fint alla som hade en sån skulle ha det hemma.

Hoppas ni får en skönt start på veckan!

Kram,
Lina 

1 comment:

Johanna Stålros said...

Jahaja hon har varit på Panduro-åhh ja där blir man tossig;) hihi nyfiken jag blev nu då....Saknar dig vännen. Kram