Monday 24 September 2012

Tillbaka till ruta ett. Nästan.

Åkte in till SÖS i torsdags förra veckan då vi tyckte att Elliot inte verkade helt kry, och när vi väl kom till sjukhuset så blev vi inlagda. Efter en oerhört lång fredag bestående av feberfrossa, ryggmärgsprov, kissprov och blodprov till förbannelse kände jag en sjuk ångest över att se Elliot så dålig och över att behöva vara tillbaka på SÖS :-( Han fick en infart i en åder i huvudet (för dropp) och så satte de in ett brett spektra av antibiotika för att så aggressivt som möjligt mota Olle i grind. Vår lilla tjorv mår nu bättre vilket vi är obeskrivligt tacksamma över ♥ Tack till all personal på SÖS! Vi hade supertur att få en av Elliots läkare från neo-tiden, han är en av två favoriter - absoluta toppen!

Vår tappre lille krigarunge ♥

Hösten verkar ha anlänt med besked

Höstutsikt från vårt fängel.. *host* sjukhusfönster

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, här på sjukhuset är det snart dags för Elliot att äta och sen får vi hålla tummarna att han somnar så att även mami och papi får sluta ögonen en stund ;-) Imorgon väntar en ultraljudsundersökning av Elliots njurar.

Puss och kram ♥

PS. Som ni säkert förstår har jag tyvärr inte fått något gjort på dockhuset men så snart vi är hemma och "back to normal" så ska jag sätta igång med tapetsering - jag hoppas ni vill följa hur det fortskrider och kanske även komma med inredningstips! :-)

2 comments:

Emma said...

Sötnosen! Ta hand om er!
Kram från mig och Gabriel

Anonymous said...

Elliot is my hero!!!
Ta hand om er och håll oss uppdaterade!!
Stora kramar
Från Hölö! :)