Sunday 16 September 2012

Idéspruta och 30 år gammalt damm

Idag hälsade vi på Dannes föräldrar i Arboga och kom att tala om Dannes kusin som nyligen börjat renovera sitt dockhus. Jag blev såklart eld och lågor och plockade fram mitt dockhus med möbler så fort vi kom hem, hann inte ens gå på toa! Efter att ha torkat bort 30 år gammalt damm fotograferade jag huset som det ser ut nu så ska ni få se hur renoveringen fortskrider :-D Tyvärr saknar jag en del möbler (som jag ville minnas att jag en gång hade) så det blir till att skapa egna eller leta på Tradera eller Blocket - ååh så roligt det ska bli!






Som ni tydligt ser så är det inte renoverat sedan sjuttiotalet så jag har en del att göra hihi! Har även en hel del bilder i huvudet som jag vill få på pränt så ska även fortsätta med mina tavlor - tur man är mammaledig, jag hade inte hunnit med jobbet ;-)

Puss och kram!
Lina

No comments: