Thursday 6 December 2012

Härliga torsdag

Hej allihop! Snön ligger ännu kvar - lycka! Jag hoppas fortfarande på mer, till skillnad från de flesta andra muhaha ;)

Danne, Elliot och jag hoppade in i bilen och sladdade ut till Åkersberga idag för att hälsa på kusinerna och "moster" Steffi, de hade en overall (som Harley redan vuxit ur) som vi får låna. Danne och jag hade precis pratat om att vi behövde köpa en ny overall till tjorven eftersom den han har nu är på gränsen till att vara för liten, så detta kom verkligen som ett välkommet brev på posten! Danne fick panikshoppa lite kläder på lunchrasten häromdagen då vi kvällen innan inte för våra liv kunde knöla ner Elliot i hans favoritpyjamas längre, den hade blivit alldeles för liten! Så, summa kardemumma, nu klarar vi oss en stund till innan han växer ur sina kläder igen :)

Hade en kvällsdejt inbokad med Mimmi och Stefan som nu tyvärr inte blir av då Stefan blivit en snorjärs, så denna kväll fyller vi istället med skumtomtar, glögg och film, bara vi tre. Det är så härligt att säga "vi tre" - det ryms så mycket kärlek i de två små orden ♥

Nu ska jag fortsätta måla lite till ljudet av Elliots snarkningar (i ungeför en kvart - har jag nämnt att han är the master of powernaps?) och sen är det dags för middag - fläskfilé och en god sallad.

Ha en skön kväll!

Puss och kram ♥
Lina

2 comments:

Cherie said...

1st and last pic = most awesome lol, especially the last one, Elliots facial expression and pose is so funny!

Lina said...

Haha yeah hes watching tv :D