Sunday 25 November 2012

Spenderarbyxorna på och städarkläderna av!

Igår kostade jag vår kära lilla familj några kronor då jag äntligen köpte en ny mobiltelefon - Samsung Galaxy SIII! Har haft min iPhone 4 i drygt 2 år så en förändring var välkommen. Galaxyn är underbar! Tyckte den kändes lite väl stor i början men jag har visst vant mig snabbt, nu känns den jättebra och skärmen är fantastisk. Bloggar från den nu ;) Kanske kan det innebära tätare uppdateringar, som ni säkert märkt är det långt mellan inläggen numera.

Och btw, iPhonen är såld... ;) alltså inga återfall tillåtna!

Så idag gjorde jag av med mer pengar, köpte en ny vinterjacka :) Didriksons, en brun - very smexi och snygg! Sååå, nu väntar jag därför ivrigt på både telefonsamtal, essemess och vinterkyla haha!

Smet in på Jack&Jones en sväng också för att köpa en jacka till Danne men den visade sig sakna både blixtlås på fickorna fram samt innerficka. Synd på en sån snygg jacka :(

Nu har lille putte äntligen kommit till ro efter en mysig fikastund hos Anna och David så det börjar bli dags för mami att krypa till sängs också. Hann inte med så mycket av mig själv idag, storstädningen tog en stund och i övrigt så vill tjorven ha vår uppmärksamhet mest hela tiden - det är lätt hänt att man själv försvinner i röran.

Hoppas ni haft en skön helg hittills, puss och kram och sov gott ♥
Lina

No comments: