Wednesday 31 October 2012

Puss från Elliot!.

Hej allihop,

Himskans ledsen att jag så totalt negligerat bloggen, jag har tänkt skriva flera gånger men så är det alltid något annat som dyker upp (eller så är det så simpelt som att jag är en latmask, vem vet >_<). Vi hade en händelserik helg med Danne som krockade på motorvägen vid Strängnäs i söndags på väg till Arboga för att hämta vinterdäcken; han mår bra men bilen fick bärgas och står nu i Eskilstuna i väntan på reparation/inlösen (vet inte vad som händer ännu).

Elliot mår fint, vaken och aktiv om dagarna och sover gott på nätterna. Vi ska in till SÖS den 7/11 för undersökning av urinblåsa och kanalerna ner från njurarna (de för in en kateter via urinröret) - hoppas att allt ser bra ut!

Nedan ser ni en hälsning från Elliot 






Och, precis som sist, så har jag inte ägnat mig åt dockhuset alls, det känns som att det förpassats till framtiden då mina dagar nu är fullkomligt uppbokade av vår energiske lille Elliot, hinner inte måla heller. Jag har dock blivit en hejjare på Gossip Girl..! ;)

Må så gott till nästa gång vi hörs!

Puss 

2 comments:

Anonymous said...

Åh, vilken tur att allt gick bra med Danne!! Ta hand om er och lägg dockhuset som ett projekt på framtiden. Njut av Elliot så mycket som möjligt!! Småbarnstiden är kort...
Saknar er!
Stora kramar
Sara E

Johanna Stålros said...

Ja verkligen skönt att det gick bra med Danne....
Men synd att ni skulle till Sös idag, jag har ju min första lediga dag idag på evigheter ju.....saknar er. Puss