Sunday 20 July 2014

Ny familjemedlem

Hej mina vänner, oj så länge sedan sist! Jag har många gånger tänkt skriva, men som vanligt i vår familj är det sällan lugnt, och jag med min lilla hamsterhjärna glömmer lätt bort.

Vi mår bra iaf; jag började jobba igen i slutet av april (är toppen) och Totte började på dagis i samma veva. Eller förskola, för att vara politiskt korrekt. Jag föredrar dock namnet 'dagis', det låter mycket mysigare, så hädanefter är det vad jag kommer att säga :-)

Just nu sitter vi i bilen på väg tillbaka hem. Totte och Pappa har en åtta veckor lång semester och har tillbringat två veckor i Arboga, min semester började i fredags så då hoppade jag på tåget ut till dem. Nu hade vi dock hemlängtan, och så är det även dags för det där skojiga som att vattna blommor, betala räkningar etc, ni vet.

Nedan ser ni vår present åt oss själva, lagom till semestern och alla kommande äventyr; en ambulans (Dodge WC54) från 1942 som användes under WWII. Ett mycket fint tillskott till vår familj och våra andra fordon! ❤️


På återseende inom kort!

Puss och kram,
Lina

No comments: