Sunday 3 April 2011

O

To see an ocean in your dream, represents the state of your emotions and feelings. It is indicative of spiritual refreshment, tranquility and renewal. Alternatively, the dream means that you are feeling empowered and unhindered. You have a positive outlook in life and are not limited by anything. If you are sailing across the ocean, then it signifies new found freedom and independence. You are showing great courage. If the ocean is rough, then the dream represents some emotional turmoil. You are doing your best to handle life's ups and downs.


O for Ocean.

3 comments:

Familjen Skantz said...

Kommer P att stå för Polly, ett av världens godaste godis????? Ha ha ha :=) Eller kommer det att stå för paraply som är väldigt bra att ha? Nej, nu vet jag... pucko jag... det kommer att stå för Pappa :=) Puss och kram

Lina said...

P som i Pappa får det bli när jag kör igenom alfabetet på svenska :-) Pappa och Polly, favoriter båda två!
Puss och kram, hoppas ni mår bra!

Familjen Skantz said...

Hmm, det tänkte jag inte på... nu får jag fundera lite till, hi hi! Kanske det blir puzzle? Eller Practical jokes.... eller Paradise?

Vi mår fint tack! Vi var i Washington DC i helgen och såg Cherry blossom Festival, jättefint! På lördag åker vi till Florida i två veckor.... lovely! Vi ska förhoppningsvis se raketuppskjutning vid kennedy Space Center :=) Bara det inte är dåligt väder...

Hoppas att du och mannen mår fint! Puss och kram